Întrebări frecvente

Contul de utilizator


De ce am nevoie pentru a deschide un cont la {$ site_name}?

Am nevoie de o adresă de e-mail. Datele personale (domiciliul, adresă, telefon...) sunt necesare doar atunci când doriți să utilizați cuponul.

Utilizarea site-ului web {$ site_name} este gratuită?

Da! Deschiderea unui cont de utilizator și utilizarea site-ului web {$ site_name} este complet gratuită.

Program de fidelitate


Ce este un program de fidelitate?

Program de fidelitate este un sistem folosit de Partenerii noștri pe site-ul nostru web {$ site_name} pentru a-și recompensa clienții oferindu-vă un anumit procent din suma totală plătită, pe care îl puteți utiliza cu un cupon data viitoare când veți vizitați partenerul. < p>

Cum obțineți o rambursare?

Câștigați puncte sau rambursări prin deschiderea unui cont de utilizator pe site-ul nostru web {$ site_name} (sau îl puteți deschide singur) și la fiecare sosire și plată a oricărui serviciu sau bunuri la Partener, primiți automat un anumit procent din randamentul sumei totale a contului, pe care Partenerul îl introduce direct în contul de utilizator în secțiunea „Puncte”.

Care este valoarea rambursării, adică a punctelor?

Valoarea rambursării depinde de trei lucruri: a) de serviciul pe care l-ați folosit, b) procentul stabilit pentru acel serviciu de către Partener. și c) suma totală de pe factura plătită.

Ce este un cupon? Cum și când primesc cuponul?

Când colectați un numărul necesar de puncte (1 punct este egal cu valoarea de 1 dinar) pentru cupon, generați cuponul în contul de utilizator în „Puncte ", apoi cuponul se activează și se afișează în secțiunea "Cupoane". După aceea veniți la Partenerii noștri și atunci când plătiți factura pentru un anumit serviciu sau bunuri, arătați cupononul electronic, de ex. pe telefonul dvs. mobil și partenerul dvs. reduce factura pe care trebuie să o plătiți pentru același număr de puncte, adică suma indicată pe cupon.

Pot să dau cuponul unei alte persoane pentru utilizare?

Nu! Cuponul este pe numele purtătorului. Informațiile personale din contul dvs. de utilizator trebuie să se potrivească cu informațiile din cupon. Partenerul are dreptul de a solicita orice document personal, în cazul în care suspectează o utilizare greșită, sau pentru verificare suplimentară.

Pot schimba cuponul în numerar?

Nu! Cuponul este folosit exclusiv pentru a plăti bunuri sau servicii și nu poate fi schimbat în numerar. De asemenea, diferența între prețul bunurilor/serviciilor și valoarea cuponului (dacă valoarea cuponului este mai mare) nu se achită în numerar. Valoarea bunurilor/serviciilor pentru care plătiți trebuie să fie mai mare decât suma din cupon.

Pot câștiga un bonus suplimentar invitând prietenii să se înregistreze prin linkul meu pe {$ site_name}?

Da! Dacă inviți prieteni prin linkul tău unic personal, primești și o anumită rambursare din conturile lor validate.